Kao i većina italijanskih proizvođača automobila, Maserati je nastao kao porodični biznis, rođen iz čiste strasti za automobilima i vožnjom.
Ovom omiljenog auto-giganta mnogih Italijana i Evropljanja, osnovali su ga braća Maserati - Alfieri, Bindo, Kerlo (Carlo), Eltore, Ernesto i Mario.
Godine 1914. Maserati je osnovan u Bolonji i ubrzo nakon toga je počeo s izgradnjom različitih trkačkih automobila.
Maserati automobili brzo postaju moćniji, unapređenjem svojih motora od četiri do šest cilindara, onda osam i na kraju 16 (dva 8 cilindrična motora montiran paralelno).
Logo trozubca kreirao je Mario, koji je važio za umjetnika u porodici.
Maserati automobili su pokazivali svoj uspjeh na trkačkoj stazi, držeći se protiv imena poput Mercedesa, što je kulminiralo pobjedom 1939. godine u Indianapolisu 500 i ponovo sljedeće godine.
Tradicija GranTurismo automobila italijanskog proizvođača započela je davne 1947. modelom A6 1500.
Danas ovom segmentu pripadaju najnovije verzije modela Maserati GranCabrio i GranTurismo, a u samom početku, prije sedam decenija, bio je to Maserati A6 1500 iz 1947. godine.
Ovaj klasik imao je 1.5 litarski benzinski motor, a za dizajn je bio zadužen Pininfarina. Maserati je u svojoj historiji dugoj više od jednog stoljeća izbacio na tržište brojne model koji su ostavili trag u auto-industriji.
Među njima posebno mjesto zauzimaju takozvani GranTurismo automobili.
Maserati nas zatim podsjeća na sljedeći u nizu, 3500GT iz 1957, kao jedan od prvih masovnije izrađivanih automobila ovog proizvođača.
Usljedio je Maserati 5000GT iz 1959. godine, a kuriozitet da je ovaj automobil sa V8 motorom izrađen na zahtjev persijskog šaha.
Sljedeći u nizu, Ghibli Coupe iz 1970, za pogon je koristio moćni 4.9 litarski V8 agregat
Njegov nasljednik – Khamsin, stigao je 1974. godine.
Poput vrućeg i snažnog egipatskog vjetra po kojem je i dobio ime, Khamsin je automobil koji je bio spreman žariti i paliti po svjetskom tržištu. Na žalost kao i mnogi automobili tog vremena, Khamsinov uspjeh načela je svjetska naftna kriza i ovaj veliki vjetar nije uspio nadmašiti Maserati Ghibli, svojeg prethodnika.
Prestavljen 1974. godine na Bertoneovom štandu na auto showu u Torinu, Khamsin je bio prvi posao koji je studio Bertone odradio za Maserati.Trebalo je da prođe gotovo četvrt stoljeća da Maserati ponudi 3200GT iz 1998. Dizajn potpisuje Giugiaro, a ispod haube automobila krije se motor od 370 "konja".
Niz od "7 veličanstvenih" završava se najnovijim dvojcem - GranTurismo i GranCabrio, koji koriste 4.7 V8 sa 460 ks i 520 Nm.
Koji od ovih Maseratijevih GT modela se vama najviše dopada?
Maserati GranCabrio i GranTurismo iz 2017.