AUTO-MOTO

Titula je na vidiku, Hamilton još jednom pokazao klasu

Formula1.com (Twitter). Trenutak kada Hamilton obilazi Fetela

Piše: R. Be.

22.10.2017

Britanac Lusi Hamilton (Lewis) u Mercedesu slavio je na utrci za Veliku nagradu Sjedinjenih Američkih Država, na stazi u Ostinu. 

Nezaustavljivi Hamilton tako je dodatno povećao prednost ispred Ferrarijevog Sebastijana Fetela (Vettela) i primakao se četvrtoj tituli prvaka Formule 1. 

Drugo mjesto u SAD zauzeo je Fetel, nakon mnogo muke, ali i sjajne vožnje pred kraj utrke. 

Do treće pozicije dovezao se mladi i veoma talentovani Holanđanin Maks Ferštapen, koji je par krivina prije kraja obišao Raikonena. Ferštapen je tako došao do trećeg mjesta nakon starta sa 16. pozicije.

Ipak, nakon što je utrka završena Verštapen je kažnjen sa pet sekundi kazne, jer je kod preticanja sišao sa staze, te je tako Raikonen ipak došao do najnižeg stepenika na postolju.  

Hamilton je dodatno učvrstio vodstvo u poretku vozača, sada ima 331 poen, a drugoplasirani Fetel 263. 

Do kraja sezone ostale su tri utrke i trebalo bi da se desi čudo da Britanac ne osvoji titulu šampiona.

Sljedeća utrka na rasporedu narednog vikenda u Meksiku.

Tok utrke 

Fetel je na startu uspio da se probije na vodeću poziciju. I Ferrarijev vozač i Luis Hamilton u Mercedesu odlično su startovali, ali je Fetel ovaj put bio startniji i poveo utrku.

Veliku borbu u prvim krugovima utrke vodili su Valteri Botas (Valtteri Bottas) u Mercedesu i Danijel Rikardo (Ricciardo) u Red Bullu.

Za petama im je bio Finac Kimi Raikonen (Raikkonen).

U šestom krugu Hamilton sjajnim manevrom uspjeva da obiđe Fetela u šestom krugu. 

Na prvu pomjenu guma od vodečih vozača otišao je Rikardo u 13. krugu, a u tom trenutku bio je četvrti.

Rikardo je nakon odlaska u bok vozio odlično, bio najbrži na stazi, ali ga je zadesio veliki peh u 16. krugu, kada je morao parkirati bolid zbog otkazivanja motora.

Sjajni Ferštapen

Maks Feršatpen (Max Verstappen) je utrku zbog kazne počeo za 16. startnog mjesta, a u 15. krugu je već bio na 5. mjestu.

Fetel je u boks prvi put otišao u 17. krugu i izabrao meke gume. Nakon promjene guma vratio se na petu poziciju. U 19. krugu na promjenu odlazi i Botas, koji također prelazi na meke gume. Na stazu se vraća kao petoplasirani.

Krug nakon klupskog kolege u boks ide i Hamilton, koji također prelazi na meke gume.

Fetel se u tom momentu primakao Hamiltonu i malo je nedostajalo da ga pretekne, ali je Britanac ipak ostao na čelu.

Posljednji od vodećih u boks odlazi Kimi Raikonen. Nakon što je prvih pet vozača promijenilo pneumatike, Ferštapen je poveo utrku, jer je startovao na drugačijoj komponenti, pa je mogao duže ostati na stazi.

Hamilton u 23. krugu obilazi Ferštapena, koji je na starim gumama, i povećava prednost u odnosu na Ferrarijevog vozača.

Ferštapen u 25. krugu odlazi na zamjenu guma.

Fetel i Ferštapen napravili ludnicu

Do 36. kruga nije bilo neke velike drame, osim borbe vozača Force Indije Estebana Okona (Esteban Ocon) i Serhija Pereza (Sergio). Sve je to iskoristio vozač Renaulta Karlos Sajnc (Carlos Sainz), koji je obišao Pereza.

U 36. krugu Raikonen se primakao Botasu i počela je još jedna borba. Ipak, sve je u 38. krugu iznenadio Ferštapen koji odlazi u boks i prelazi na ultra meke gume. Krug nakon Holanđanina u boks ide Fetel i prelazi na istu komponentu.

Botas i Raikonen nisu slijedili njihov primjer, nego su nastavili borbu. Ferrarijev Finac u 42. krugu uspjeva obiđi Botasa i doći do druge pozicije.

Fetel je iskoristio mogo veću brzinu koju su mu pružale ultra meke gume i iz kruga u krug približavao se Botasu. Borba je počel u 50. krugu, a u 51. krugu Fetel je sjajnim manevrom obišao Botasa i došao do treće pozicije.

U 52. krugu Raikonen propušta Fetela na drugu poziciju, a Ferštapen pokušava obići Botasa. Pred kraj 52. kruga Ferštapen obilazi Botasa i kreće u lov na Raikonena, tri kruga prije kraja.

U posljednjim krivinama Holanđanin obilazi Finca, ali ipak zbog kazne Ferštapenu, Ferrarijev vozač ostaje na trećem mjestu.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.