AUTO-MOTO

BMW X2: Logičan nastavak priče o SUV Coupeu

Avaz Sport

5.4.2018


Kada je BMW utemeljio krajnje neobičnu klasu automobila, SUV Coupe, mnogi su sumnjičavo vrtjeli glavama. No, neočekivano dobri prodajni rezultati, nagnali su čelnike BMW-a da prošire ponudu.

U vrijeme kada su gradski crossoveri vjerovatno postali najpopularniji automobili, kao logičan potez može se smatrati predstavljanje BMW-a X2. Najnoviji Bavarac sa slovom X i parnim brojem dijeli istu mehaniku s modelom X1. 


Trenutni vrh 


U odnosu na tehnološkog brata blizanca, karoserija je osam centimetara viša i sedam niža, što daje potpuno nove, dinamičnije, linije. Zbog proporcija ploha i odnosa limenih i staklenih površina X2 nema tako izražen coupe karakter kao veća „braća“. Baš zbog toga zrači vlastitim karakterom što je itekako dobrodošla činjenica za potencijalne kupce koji žarko žele nešto drugačije. Karakter cijelom automobilu daju karakteristična Full LED svjetla, neuobičajeno veliki „bubrezi“, agresivno oblikovan otvor za dovod zraka za hlađenje motora i intercoolera te maglenke instalirane u same uglove sportski skrojenog odbojnika. Nije monoton ni zadnji dio, na kojem se ističu dvije 90 milimetarske okrugle izduvne cijevi preuzete sa znatno većeg i jačeg X6.

Unutrašnjost je identična onoj u X1, što je jednima očekivano, a drugima pomalo razočaravajuće. Zahvaljujući relativno dugom međuosovinskom razmaku (267 centimetara), niko od putnika, bez obzira na poziciju, neće se žaliti na nedostatak prostora. Štaviše, čak i osobe visoke 190 centimetara neće se osjećati klaustrofobično na zadnjoj, grubo rečeno, klupi. Kada već spominjemo sjedišta, recimo da ona namijenjena vozaču i suvozaču predstavljaju trenutni vrh u apsolutnim mjerilima.

Sve umreženo

Iako se od ovakvih vozila ne očekuju nekakve ozbiljne transportne mogućnosti, recimo da X2 dolazi s prtljažnikom zapremine 470 litara, koja se jednostavnim preklapanjem zadnjih sjedišta uvećava na hvale vrijednih 1.355 litara.

Svi kupci, bez obzira na životnu dob, žele moćne multimedijalne sisteme, na što BMW ima adekvatan odgovor. Za ispitivanje svih mogućnosti, potrebno je nekoliko sati. Jednostavnije rečeno, umreženo je sve sa svime pa smo slobodni zaključiti kako niko neće ostati nezadovoljan. U ponudi je nekoliko paketa opreme, ali posebno raduje činjenica da i najskromniji nudi sve ono što je bitno za sigurnu i udobnu vožnju.

Početna cijena modela u BiH je 66.132 KM.


Hirurški precizna vožnja 

Sve verzije BMW-a X2 dolaze s elektronskim sistemom koji vozaču dopušta biranje jednog od fabrički postavljenih konfiguracija vožnje - Comfort, Eco, Pro i Sport. Izrazito sportski orijentirani vozači rado će doplatiti za adaptivni ovjes i M upravljački mehanizam. Kompletan paket omogućava hirurški preciznu vožnju bez obzira na radijus krivine i stanje podloge.  

Recimo da se raspon snage pogonskih motora kreće u rasponu 140 – 231 KS te da se nudi transmisija sa stalnim pogonom na sva četiri točka ili, za nešto manje zahtjevne, s distribucijom snage samo na prednju osovinu.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.