NOVITET

Lexus UX, stvoren za novu generaciju kupaca

S ciljem što boljeg iskorištavanja raspoložive energije, veliku ulogu odigrali su aerodinamičari

Tradicionalno za Lexus, unutrašnjost odiše modernim dizajnom

Piše: A. HADŽAGIĆ

5.9.2018

Novi Lexusov model UX iznikao je na potpuno novoj platformi GA-C (Global Arcitecture – Compat) i kao takav dolazi s nizom savremenih tehnoloških rješenja. Dizajn, kako vanjski tako i unutrašnji, prvenstveno je zamišljen tako da privlači mlađe kupce koji do sada nisu nikada posjedovali nijedan Lexusov model.

Svjetlosni potpis

Tokom prezentiranja UX-a rečeno je da se razvojni tim prvenstveno fokusirao na ukus prosječnog evropskog kupca, što je logično, jer je već ranije objavljeno da će baš evropsko tržište biti ključno za uspjeh najnovijeg Lexusovog crossovera.

Dizajn i dimenzije otkrivaju da UX spada u sve popularniju klasu gradskih crossovera, čija je upotreba u gradskoj vrevi krajnje jednostavna, s tim da ni odlazak na duži put, pa čak i vožnja po lošim terenima, ne predstavlja nikakav problem.

S ciljem što boljeg iskorištavanja raspoložive energije, veliku ulogu odigrali su aerodinamičari koji su, pak, usko sarađivali s dizajnerima. Sigurni smo da finalni oblik nikoga neće ostaviti ravnodušnim, tim prije jer je karoserija sačinjena od sportsko-elegantnih ploha. Posebna se pažnja posvetila konstrukciji full LED svjetala koja tokom noći daju specifičan svjetlosni potpis prednjem i zadnjem dijelu vozila.

Tradicionalno za Lexus, unutrašnjost odiše modernim dizajnom, finim materijalima i gotovo savršenom finalnom obradom. Zahvaljujući najnovijem izadnju multimedijalnog sistema, kokpit djeluje veoma čisto, jer je funkcija većine prekidača prebačena na kolor-ekran osjetljiv na dodir.

Lagana karoserija

Konstrukcija ergonomskih sjedišta, kao i njihova pozicija, omogućavaju izvrstan osjećaj za komandama s tim da i oni koji se nalaze na vozačkoj poziciji mogu uživati u maksimalnom komforu.

Tvorci UX-a tvrde da lagana karoserija niskog težišta s adekvatno podešenim ovjesom i direktnim upravljačkim mehanizmom sportski nastrojenim vozačima vraća osmijeh na lice.

U ponudi hibridna i benzinska varijanta

UX će se kupcima nuditi u verzijama UX 250h i UX 200. Kao što oznaka „h“ sugerira, varijanta 250 raspolaže efikasnim hibridnim pogonom izlazne snage 178 KS. Baterije za skladištenje električne energije dopuštaju vožnju na struju sve do brzine od 115 kilometra na sat. Zahvaljujući elektromotoru instaliranom u zadnji diferencijal, dobiven je pogon na sva četiri točka s kojim se može otisnuti u umjerene off-road avanture.  

Nešto skromnija varijanta UX 200 dolazi s istim benzinskim motorom kao UX 250h, ali bez hibridnog sklopa i pogona na zadnju osovinu. Kao posebno zanimljiva novost navodi se novi CVT mjenjač označen kao D-CVT (Direct Shift Continuoausly Variable Transmision).


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.