NOVITET

Trenutno bez konkurencije

M35i dolazi s povišenom udaljenosti od tla s adekvatnom zaštitom pogonskog sklopa i isturenih komponenti ovjesa

Maksimalno ubrzanje čak i po klizavom terenu

Piše: A. HADŽAGIĆ

18.9.2018

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz

Bavarski proizvođač automobila BMW uvijek priredi prijatno iznenađenje kupcima sa sportskim ambicijama. Prema BMW-ovoj praksi, neparni brojevi iza oznake „X“ rezervirani su za SUV-ove dok parni za „crossovere“.  

Snažan motor

Tek predstavljeni X2 M35i prvenstveno spada u kategoriju vozila s izrazito sportskim performansama, pod čime se podrazumijeva snažan motor i znalački podešen ovjes bez kojeg se ne mogu adekvatno koristiti svi potencijali motora.

I do sada je ponuda modela X2 mogla zadovoljiti gotovo sve želje kupaca, ali je zbog zadržavanja sportskog imidža napravljena i prestižna verzija označena kao M35i. Za razliku od ranije predstavljenih verzija, prvenstveno predviđenih za vožnju po asfaltu, M35i dolazi s povišenom udaljenosti od tla s adekvatnom zaštitom pogonskog sklopa i isturenih komponenti ovjesa.

Ima li to baš nekakvog praktičnog smisla kod vozila ovog tipa, prosudite sami. Da bi sve bilo u skladu s oznakom „M“, ovjes je adaptivni - vozač na raspolaganju ima nekoliko programa rada koje bira ovisno o trenutnim željama ili stanju podloge.

Pogon je izveden na obje osovine pa svaki točak u pravo vrijeme dobije onoliko snage koliko je potrebno za maksimalno ubrzanje čak i po klizavom terenu.

Bogata oprema

Prema svim parametrima, najnoviji BMW-ov crossover spada u premium automobile pa bogatu opremu, skupe materijale i preciznu finalnu obradu ne treba posebno isticati. Za maksimalnu sigurnost svih putnika zadužena je armija sistema za asistenciju vozaču.

U slučaju prepoznavanja neizbježne kolizije automobil će se pripremiti za udar s najblažim mogućim posljedicama. Sve u svemu, X2 M35i trenutno nema pravu konkurenciju.

TwinPower motor sa 306 KS

Ispod prednje haube nalazi se najsnažnija verzija dvolitrenog TwinPower benzinca. Očigledno, inžinjeri su dali sve od sebe jer je podatak o 306 KS dobivenih iz 2.0 litara radne zapremine hvalevrijedan. Isto bi se moglo reći i za najveću vrijednost obrtnog momenta od 450 Nm. U lancu transmisije nalazi se Steptronic automatski mjenjač sa 8 stepeni prijenosa.

Serijski se isporučuje sistem Launch Control zadužen za pravi katapult iz stanja mirovanja. Fabrika navodi podatak da od 0 do 100 km/h treba 4,9 sekundi te da je maksimalna brzina fabrički „zaključana“ na 250 km/h. Prosječna potrošnja je 8,4 l/100 km izmjerena po novim, znatno strožijim, normama.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.