PREZENTACIJE

Opel Combo stigao na bh. tržište

Cijena Lifea kreće se u rasponu od 32.075 do 38.690 KM do registracije, a Vana od 25.000 do 28.540, bez PDV-a

Combo ne zaostaje za luksuznim putničkim automobilima

Piše: A. Hadžagić

4.12.2018

Pred velikim brojem predstavnika medija Opel je danas na Trebeviću predstavio novu generaciju modela Combo u putničkoj (Life) i teretnoj (Van) verziji. Cijena Lifea kreće se u rasponu 32,075 – 38,690 KM do registracije, a Vana od 25.000 do 28.540, bez PDV-a. 

Ljubiteljima praktičnih automobila Opel Combo nije nepoznanica. Prva je generacija predstavljena sada već daleke 1986. godine. Tada je kao osnova poslužio omiljeni Kadett. Od tada do danas Combo je postao samostalni model čija praktičnost, bez obzira da li se radi o putničkoj ili transportnoj verziji, nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

Raskošna ponuda

U skladu sa novom vlasničkom strukturom, Combo je postao tehnološki i, djelimično, dizajnerski blizanac Peugeotu Rifteru i Citroenu Berlingo. Ali, i pored toga zadržao je svoj njemački karakter koji je mnogim tradicionalnim kupcima od velikog značaja.

S obzirom na to da je proteklo nešto više od 30 godina od predstavljanja prvog Comba, može se uočiti drastična razlika između prve i upravo predstavljene pete generacije. U početnoj fazi Combo se nudio isključivo kao dostavno vozilo, da bi kasnije, kroz evoluciju, postao prepoznatljiv kao idealno skrojen porodični automobil.

Novi se Combo nudi sa dvije dužine karoserije, dva međuosovinska razmaka i sa pet ili sedam sjedišta. Uz bogatu ponudu motora, mjenjača i paketa opreme, zadovoljit će sve prohtjeve kupaca, pa makar oni bili vrlo visoko postavljeni.

Putnička verzija Life donosi pakete opreme i sigurnosne sisteme koji su do sada bili nezamislivi u ovoj klasi automobila. Slobodno se može reći kako Life ni u jednom jedinom segmentu ne zaostaje za luksuznim putničkim automobilima. A u odnosu na njih dolazi raskošna ponuda prostora za putnike i prtljagu te gotovo nevjerovatna fleksibilnost. Zbog svega navedenog, Combo i njemu slični automobili polako ali sigurno preuzimaju značajan dio tržišnog kolača od popularnih MPV vozila.


Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+5

Iz debelog kataloga opreme ipak trebamo izdvojiti prednju i zadnju kameru, upozorenje od frontalnog sudara sa detekcijom pješaka, automatsko kočenje u slučaju opasnosti, upozorenje na umor vozača, držanje vozne trake, adaptivni tempomat, pomoć pri parkiranju, Head-up displej, ključ ''slobodne ruke'', električna parkirna kočnica...

Što se komfora tiče tu su: grijana prednja sjedišta, grijani volan, prednji vjetrobran sa posebnim grijačem i specijalni grijač rashladne tečnosti čija se efikasnost itekako osjeti tokom prve zimske vožnje.

Kako bi opravdao ulogu obiteljskog automobila, Combo Life se može pohvaliti i prostranom unutrašnjošću te karoserijom dostupnom u dvije dimenzije, dužine od 4,4 ili 4,75 m pri čemu obje izvedbe mogu biti opremljene i sa sedam sjedala. Prostrana unutrašnjost krije se iza činjenice da već i u kraćoj izvedbi Combo Life ima međuosovinski razmak dug 2,79 m, dok produžena izvedba nudi 298 cm. Ovaj 1,8 m visoki automobil može biti opremljen i s dvojim kliznim vratima, no kraljevsku prostranost u ovom vozilu svakako donosi njegov prtljažnik: izvedba s pet sjedala nudi zapreminu između 597 i 2126 litara, dok se raspon u verziji s dužom karoserijom kreće između 850 i 2.693 litara.

Konačno, duža izvedba uz preklapanje naslona sjedala suvozača nudi utovarni prostor dužine od čak 305 cm. Nije loše znati da je duž cijele unutrašnjosti strateški raspoređeno čak 28 raznih pretinaca uz čiju pomoć duža putovanja postaju užitak.

Cijene za naše tržište već su formirane: Life se može dobiti u rasponu 32.075 – 38.690 KM do registracije, a Van od 25.000 do 28.540 bez PDV-a.

Motori i mjenjači

Kako bi priča o efikasnosti bila zaokružena, pod prednjim poklopcem Comba Life nalaze se moderni i štedljivi pogonski agregati. Dizelsku ponudu tako čini novi 1,5-litreni pogonski motor u izvedbama snage od 75, 100 i 130 KS. Ljubiteljima benzinskih motora na raspolaganju je 1,2-litreni turbo koji je moguće nabaviti u verziji sa 110 ili, nešto kasnije (od 2019.) 130 KS.

U ponudi je i nekoliko opcija transmisije. Konkretnije, uz početne dvije izvedbe dizelskog motora isporučuje se ručni mjenjač sa 5 stepeni prenosa, ručni mjenjač sa stepenom prenosa više dostupan je uz dizelaš sa 130 KS i početni benzinski motor, dok je izvrsni automatik sa 8 brzina (opremljen Quickshift tehnologijom) rezervisan za najsnažniji dizel ili benzinski motor jednake snage.

Konačno, Combo Life može biti opremljen i sistemom kontrole trakcije IntelliGrip, a kao opcija je dostupan i elektronski diferencijal koji prilagođava raspodjelu momenta između pogonskih točkova koji uz automatski mjenjač prilagođava tačke promjene stepeni prenosa i brzinu odziva gasa. Zahvaljujući ovom sistemu zagarantovan je optimalan kontakt s podlogom i sigurno upravljanje bez obzira kreće li se Combo Life po blatu, pijesku, mokroj podlozi ili snijegu.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.