NOVITETI Sa 300 KS i 4x4 pogonom

VW T-Roc R: Nimalo ne sakriva sportski karakter

Ubrzanje od 0 do 100 km/h je ispod psihološke granice od 5 sekundi, preciznije 4,9 s, dok je maksimalna brzina elektronski sputana na 250 km/h

Avaz.ba
05.03.2019 23:12

Aresivnije oblikovani branici s većim otvorima za dovod zraka

VW je predstavio sportsku verziju SUV-a T-Roca, uz oznaku ''R''. Prije njega jedini VW-ov SUV sa ''R'' oznakom bio je moćni Touareg R50 sa V10 motorom. Osim performansi sličnih Golfu R, dolaze sportski uređeni eksterijer i interijer. Poslije divljenja na štandu novinari s nestrpljenjem čekaju prve testne vožnje.

Moćni benzinac  

Kod svih VW modela oznaka ''R'' otkriva da se radi o najsnažnijoj verziji, pa tako ni T-Roc nije izuzetak. Za dobivanje prestižne oznake prvenstveno je zaslužan 2,0 litreni TSI agregat. Moćni turbo benzinac uz pomoć turbo punjača i ostalih tehnoloških novotarija ostvaruje litarsku snagu od 150 KS, što znači da je maksimalna snaga respekta vrijednih 300 KS. Ni obrtni moment od 400 Nm nikoga neće razočarati.

Da bi se i po podlogama s lošom trakcijom uvijek mogli koristiti svi potencijali motora, ugrađen je pogon 4Motion, koji u svakom momentu na pogonske točkove šalje tačno onoliko snage koliko treba. Za potpun sportski paket zaslužan je brzi DSG mjenjač sa sedam stepeni prijenosa. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je ispod psihološke granice od 5 sekundi, preciznije 4,9 s, dok je maksimalna brzina elektronski sputana na 250 km/h.

Što se dizajna tiče, mora se priznati da T-Roc R nimalo ne skriva svoj sportski karakter. Izvana se može uočiti: nova maska motora, agresivnije oblikovani branici s većim otvorima za dovod zraka, velike ispušne cijevi izvedene kao dva para, unikatni aluminijski naplaci od 18 i 19 inča. 

Katalog detalja  

Od nekih detalja mogu se vidjeti: krovni spojler, kromirana kućišta retrovizora, krovni spojler, širi lukovi blatobrana, crne kočione čeljusti i uz nadoplatu crni krov bez obzira na boju karoserije.

Unutrašnjost je izvedena tako da iz svakog detalja izbija snažan sportski karakter. Naravno, u prvi plan iskače multifunkcionalni sportski podrezani volan s ručicama za manuelno mijenjanje brzina, a tu su i metalne pedale od nehrđajućeg čelika.  

Uz navedeno dolazi i bogat katalog raznih detalja za personalizaciju vozila. A baš je taj segment na meti potencijalnih kupaca.

S obzirom na to da su performanse slične najsnažnijem Golfu, onom s znakom R, inžinjeri su posebnu pažnju posvetili ovjesu. Sve su komponente filigranski podešene u pravcu zadovoljavanja istinskih vozačkih užitaka. Sofisticirani 4Motion pogon na sva 4 točka u svakom momentu pruža pravi osjećaj u rukama i desnoj nozi vozača.  

Lijeva se zbog izostanka pedale kvačila relaksira na ugodnom odmorištu. Radi što boljeg prolaska kroz krivine težište je sniženo pa naočigled nešto povišena karoserija ni najmanje ne narušava zakone fizike.

Komentari

NA VRH