NOVITET

Još bolji Q7

Kupci temeljito redizajniranog Q7 od sada će moći uživati u još većem komforu i najsavremenijoj tehnologiji

Nova maska motora na najbolji način otkriva moćan karakter Audijevog SUV-a. (Foto: Audi)

Piše: Avaz.ba

13.7.2019

S obzirom na sve veću i ozbiljniju konkurenciju, šefovi Audija su se odlučili na detaljno osvježenje postojeće generacije velikog SUV-a Q7. Facelift podrazumijeva estetske promjene na vanjskom i unutrašnjem dijelu, pa je tako i sada bio slučaj.  

Očigledno je da je sve izvedeno u pravcu usklađivanja s novijim modelima Audija.

Spreman za off-road

Naprijed se može primijetiti nova, upečatljivija maska motora koja na najbolji način otkriva moćan karakter Audijevog SUV-a. Prednja Matrix LED svjetla s laserskom tehnologijom razvijana su na trci 24h Le Mansa pa stoga vozač može očekivati najbolju moguću vidljivost u svim uvjetima vožnje.

Zadnja svjetla su, također, poprimila novi oblik, a odsad su u skladu s očekivanjima međusobno povezana kromiranom lajsnom koja daje dodatnu dozu elegancije. Masivne zaštite oko cijele karoserije jasno stavljaju na znanje da je Q7 itekako sposoban za zahtjevne off-road vožnje. Od sada se u ponudi nalazi nekoliko novih setova aluminijskih točkova, što uz nove boje karoserije zaista daje potrebnu svježinu cijelom automobilu.

Karakter cijeloj unutrašnjosti daje novi MMI infotainment s velikim centralnim displejom. Tu je Audijev Virtual Cocpit s gotovo savršenom rezolucijom. Kažemo ''gotovo savršenom'' jer smo sigurni da će digitalni instrumenti na idućoj generaciji biti još i bolji...

Nova maska motora na najbolji način otkriva moćan karakter Audijevog SUV-a - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz

Uz nadoplatu se može dobiti i head-up displej na kojem se direktno ispred očiju vozača projiciraju svi bitni podaci pa skretanje pogleda prema instrumentima nije potrebno. Šta reći za opremu?

Možemo samo naglasiti da čak i bazni model raspolaže pravim arsenalom svega onog što vožnju čini ugodnom i maksimalno sigurnom.

Veća okretnost

Osim dizajnera, i inžinjeri su uložili dosta truda u implementaciju novih tehnologija koje do sada nisu bile dostupne u Q7. Pod tim se misli na elektromehaničke aktivne stabilizatore koji su transplantirani iz top verzije SQ7.

Time su nivoi udobnosti i stabilnosti podignuti na još viši nivo. Kao opcija dolazi upravljanje na sva četiri točka, što je rješenje koje svakim danom postaje sve popularnije. Uz brže i stabilnije prolaske kroz krivine svih mogućih radijusa dolazi upadno veća okretnost u gradu, što je za SUV teške kategorije itekako bitan podatak.

Cijena će biti objavljena tokom prezentacije. Očekuje se blagi porast, što je uz ugradnju nove tehnologije potpuno opravdano.

Svi motori standardno s ''Midl hybrid'' tehnologijom

U ponudi motora ostaju dva 3,0 V6 dizelaša s dva nivoa snage - 235 i 290 KS. Tu je i 3,0 benzinac sa 340 KS koji je prvenstveno namijenjen tržištu SAD. Recimo da svi motori standardno dolaze s ''Midl hybrid'' tehnologijom sa 48v sistemom. Iako hibridni sklop radi neprimjetno, njegov učinak vozač osjeća na boljim ubrzanjima i međuubrzanjima te dolaskom na benzinsku pumpu.

Testiranja su pokazala da ''Midl hybrid'' štedi 0,7 litara na dionici od 100 km, što su ogromne uštede tokom cijelog radnog vijeka automobila. Nešto kasnije doći će i prava hibridna verzija s plug-in sistemom punjenja baterija. Očekivana autonomija na EV pogon je oko 60 km.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.