GROBNIK Renault Megane R. S. Trophy regionalni je projekt

Dogovoren najbrži kup u historiji ovih prostora

Međunarodno takmičenje sljedeće tri godine vozit će se u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini te Srbiji

Dž. B.
09.07.2019 17:07

Prvi službeni susret organizatora i učesnika budućeg Renault Megane R. S. Trophy kupa na Grobniku

Foto: Star Racing

Na Grobniku je u ponedjeljak održan prvi službeni susret organizatora i učesnika budućeg Renault Megane R. S. Trophy kupa.  Uz podršku Hrvatskog auto i karting saveza (HAKS) te Sportskog auto i karting saveza Srbije (SAKSS), glavni organizator kupa Aleksandar Rajkov predstavio je međunarodno takmičenje koje će se sljedeće tri godine (2020.-2022.) voziti u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini te Srbiji.

Riječ je o kup takmičenju na kojem će učesnici voziti identične Renault Megane R. S. Trophy automobile od 300 KS, čime će ovo biti uvjerljivo najatraktivniji i najbrži kup u historiji ovih prostora. Posebnu draž i takmičarsku neizvjesnost dat će mu velik broj vozača iz regiona. Očekuje se da se na svakoj utrci pojavi između 20 i 25 vozila. Vozit će se najmanje 12 utrka tokom sezone, podijeljeno na šest takmičarskih vikenda. 

Kup će se voziti u Zagrebu, na Grobniku, u Banjoj Luci, Novom Sadu te Beogradu na Ušću uz opciju dodataka u vidu zvučnih staza poput Hungaroringa, Slovakiaringa i sličnih. Većina vozača poznata je iz ranijih kup takmičenja, gentlemen driveri poput Tomislava Sajka, Božidara Tomulića, Veljka Bubičića, Đanija Varljena, Juraja Puškara, Filipa Križanića-Bijelića...

Organizator takmičenja je Auto klub Star Racing iz Fažane, koji je, zahvaljujući uvozniku Renault Nissan Hrvatska d.o.o., dobio posebne uvjete nabavke ovih jedinstvenih vozila kako bi se u takmičenje uključio što veći broj vozača.

- Potencijalni vozači oduševljeni su Renault Megane R.S. Trophy vozilom. Riječ je o modelu čiji je motor od 1,8 litara s potpuno novim turbo punjačem i ručnim mjenjačem sa šest stepeni prijenosa. Snaga motora je 300 KS, okretni moment 400 Nm, za prijenos snage na podlogu brine se vrhunski Torsen diferencijal sa zaustavljačem, dok su za sigurno zaustavljanje zadužena Brembočetveroklipna kliješta koja stiskaju Bi-metal narezane diskove. Posebnost Trophy-a je 4Control sistem upravljanja zadnjom osovinom, još dodatno spuštena karoserija te modificiran Cup ovjes u odnosu na „normalni“ Megane R. S.

Ubrzanje od 0-100 km/h obavlja za svega 5,7 sekundi, a pojurit će do maksimalnih 260 km/h. Sve navedeno jasno govori da nas čekaju vrlo uzbudljive tri sezone vrhunskih borbi na stazama diljem regije - kazao je Aleksandar Rajkov, predsjednik „AK Star Racinga“. 

  • Snaga motora vozila je 300 KS, okretni moment 400 Nm
    Snaga motora vozila je 300 KS, okretni moment 400 Nm Foto: (Star Racing)

Oglasi

Komentari

NA VRH