TESTIRALI SMO

Honda Civic: Od boljeg bolji

Vozač je smješten niže nego ranije, i to nije samo iluzija, Honda Civic precizno prati put i slijedi vaše naredbe

Piše: Dž. Burek

21.8.2019

Honda Civic - Avaz
Dnevni avaz
Vrlo osoben automobil sportskog duha - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+8

Teško je dobar automobil napraviti još boljim, ali Honda je to učinila s Civicom. Rezultat novog dizajna desete generacije je vrlo osoben automobil sportskog duha. Uzbudljiv za vožnju, istovremeno profinjen, komforan i sofisticiran. 

Najprije se primijeti nizak, aerodinamični profil i apsolutno je nesumnjivo da je Civic sa svojim uglađenim atletskim linijama jednostavno stvoren za iznimne performanse.

Koja je cijena

Ako ne želite biti primijećeni na cesti, nemojte birati Hondu Civic. I to, ironično kažemo, možete upisati kao minus. Automobil je to koji plijeni pažnju i onih koji kažu „šta me briga, samo nek' se kotrlja i ne kvari“, a ne kamoli zaljubljenika u četverotočkaše.

Dešavalo nam se tokom testne vožnje, u kojoj smo uživali svake minute, da nas, dok čekamo na semaforu, pitaju koja je cijena.

Pri prvom pogledu široki otvori za zrak, zajedno s uskom prednjom maskom, naglašavaju agresivan karakter Civica. Tome treba dodati i dominaciju oštrih linija i uglova te ukrasne petougaone rešetke. Smjeli dizajn nastavlja se preko dinamičnih bočnih linija do širokih vrata prtljažnika.

Precizno podvozje testiranog Civica istovremeno je stabilno i dovoljno udobno, što uspijeva rijetko kojem proizvođaču. A čak će i oni koji u principu kritiziraju udobnost sportskih automobila vjerovatno ustuknuti pred Civicom Sport.

Od 182 KS u Civicu 1.5T očekuje se da automobil grize asfalt, ali valja nešto i znati, pa upotrijebiti snagu kojom vozilo raspolaže. Pri dinamičnijim vožnjama može se čuti zvuk turbine, koji pomalo podsjeća na zvuk hibridnih vozila. Kad stisnete gas na ravnom terenu, osjećat ćete se kao da ste u avionu koji se sprema da uzleti, od 0 do 100 km/h Civic ide za 8,2 sekunde. Maksimalna snaga od 182 KS je dostupna pri 5.500 okr/min (6.000 okr/min s automatskim CVT mjenjačem).

Ova generacija smješta vozača mnogo niže nego prethodna, pa se, dok vozite, osjećate potpuno povezani s cestom. To nije samo iluzija, Civic precizno prati put i slijedi vaše naredbe.

To je sjajno

Osim testiranog motora, ugodno nas je iznenadio i CVT mjenjač. Honda je pokazala kako je ovakvu vrstu mjenjača moguće iskoristiti na najbolji način. Među dobre strane CVT-a spadaju neprimjetne i brze izmjene stepeni prijenosa, a sedam pretprogramiranih stepeni testiranog Civica moguće je mijenjati i polugama uz upravljač. 

Precizan električni servoupravljač i učinkovite kočnice pokazuju kako je moguće napraviti automobil koji nudi dovoljno povratnih informacija vozaču, a da se ne pliva u sportskim vodama.

Pri bržoj vožnji u zavojima naginjanja karoserije su minimalna, a tek će se na skliskim podlogama javiti malo izraženo podupravljanje koje je lako ispraviti. Ipak, za slučaj potrebe, tu je i Hondin sistem elektroničke stabilnosti VSA, koji će svaku vozačku nepodopštinu u trenu vratiti na ispravnu putanju.

Sportski duh Civica prisutan je i u njegovoj unutrašnjosti. Naglašavaju ga instrumenti s mogućnošću odabira osvjetljenja, aluminijske papučice te kožom obložen volan. Naglasak je stavljen i na komfor putnika koji je posebno naglašen zahvaljujući iznimnoj prostranosti prostora za noge, ugrađenim materijalima kontrolne ploče mekanim na dodir te luksuznim sjedištima.

quote
<p><span style="background-color: initial;">Stakleni&nbsp;</span><span style="background-color: initial;">krov s mogućnošću otvaranja omogućuje panoramski <br>pogled na okolinu. Zanimljivo je i u noćnoj vožnji&nbsp;</span></p>

Automobil je bolji i svestraniji nego prije. Dž. Burek

Mjesta u svim smjerovima ima puno, ugodno se sjedi i pozadi, s tim da se prilikom ulaska i izlaska na stražnju klupu glava mora malo pognuti, jer je u tom dijelu Civic kupeovski orijentiran.

Glavni središnji zaslon od 7 inča osjetljiv je na dodir na gornjim izvedbama i pet na donjoj. Veći od njih sadrži Honda Connect. Vrijeme reakcije i glatkoća dodira zaslona su prve klase.

Divno je što Honda odgovara širokom rasponu aktivnog sigurnosnog paketa svakom pojedinom modelu Civic. To uključuje upozorenje o sudaru i automatsko kočenje u gradu s prepoznavanjem pješaka i aktivno držanje trake.

Dakle, automobil je bolji i svestraniji nego prije, a kad ste raspoloženi, pritisnite tastere i dobivate reli automobil. To je sjajno.


Osnovni podaci o testnom automobilu

Honda Civic Sport Plus CVT 1.5 Turbo

Dimenzije: D/Š/V: 4.518/1.799/1.434 

Međuosovinski razmak: 2.697 mm 

Masa: 1.389 kg

Prtljažnik: 420/770 l

Rezervoar: 46 l

Motor i mjenjač:

Motor: benzin 1.498 ccm, CVT TURBO

Snaga: 182 KS pri 6.000 obr/min

Moment: 220 Nm pri 1.700-5.500 obr/min

Mjenjač: CVT 

Performanse:

Maks. brzina: 200 km/h

Ubrzanje 0-100: 8,2 sec

Prosječna potrošnja g/o/k: 7,9/5/6,1 /100 km

Cijena:

Testni model : 65.828 KM

Početni model: (Honda Civic Comfort 1.0 Turbo) 36.780 KM  

Oprema

Audio, zabava i komunikacija (ICE), 2 x USB jack / HDMI izlaz, audio komande na upravljaču, audio sistem veće snage sa 11 zvučnika, Bluetooth, digitalni signal za radio aparat (DAB), Honda CONECT NAVI sa Garmin uređajem, osvjetljenje instrument-table – crveno, priključak 12 V (prtljažnik) i naprijed), ABS, air-bag za vozača i suvozača, aktivni nasloni za glavu, BAS, bočne zračne zavjese, bočni zračni jastuci, BSI + CTM, CMBS, DWS, EBD, ELR, FCW, HSA, HSS, i-ACC, ISOFIX, LDW, LED dnevna svjetla, LED farovi, LKAS, LSF, RDM, TSR, VSA, komande za promjenu brzine na volanu, SIL, ECON mode - asistencija ekonomične vožnje, pokretu prilagodljiv servo uređaj ISL Inteligentni limitator brzine, osvjetljenje spolja, automatsko gašenje svjetala (dolazak/odlazak od kuće funkcija), prskalice farova, sigurnosni sistemi, alarmni sistem, automatsko otključavanje, električna parking kočnica, ESS – sistem za upozorenje o naglom kočenju, imobilajzer, automatski klima-uređaj - dvije zone, daljinska komanda podizača prozora (samo s Key fob ključem), džepni držači sa zadnje strane oba prednja sjedišta, el. pod. lumbalnog dijela naslona suvozačevog sjedišta, el. podešavanje lumbalnog dijela naslona vozačevog sjedišta, el. podizači prednjih i zadnjih stakala, grijači prednjih sjedišta, kožni volan, kukice za pričvršćivanje prtljaga pomoću mreže u prtljažniku, naslon za ruke u centralnom dijelu zadnje klupe, naslon za ruke za prednja sjedišta, parking senzori (4 naprijed i 4 pozadi), prednji el. prozori sa dvostepenom funkcijom gore-dolje (DR/AS), samozatamnjujući retrovizor u kabini, senzor za automatsko paljenje svjetala, senzor za kišu, servo upravljač podesiv po visini i dubini, spuštanje i podizanje stakala jednim dodirom, suncobrani s ogledalima i osvjetljenjem, tkaninom presvučen enterijer, vozačevo sjedište podesivo po visini, zadnja klupa djeljiva u odnosu 60/40.

Spoljašnjost: crne lajsne oko stakala, daljinska komanda za sklapanje retrovizora, el. podesivi retrovizori s integriranim grijačima, el. preklapanje vanjskih retrovizora, LED prednja svjetla za maglu, panorama stakleni koji se otvara, radioantena s perajem, retrovizori u boji vozila, ručice brava vrata u boji vozila, zadnja kamera za parkiranje, zatamnjena stakla, alu. felne 17", dimenzije pneumatika - 235/45/R17, kit za reparaciju guma.

Garancija: 3 godine ili 100.000 kilometara.

*Honda je u Bosni i Hercegovini opet dostupna putem prodajne mreže Bunjo Grupacije.  


Povezani s telefonom

Putem Bluetootha ili USB kabla možete jednostavno povezati HONDA Connect sa svojim pametnim telefonom. Dž. Burek

Putem Bluetootha ili USB kabla možete jednostavno povezati HONDA Connect sa svojim pametnim telefonom i tako puno jednostavnije i sigurnije doći do svih potrebnih informacija. Također, putem Apple CarPlay® ili Android Auto™ aplikacija možete jednostavno prebaciti ekran vašeg pametnog telefona na 7“ ekran osjetljiv na dodir i tako telefonirati te primati i slati poruke.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.