NA LICU MJESTA Novo izdanje urbanog crossovera smjelog koncepta

"Avaz" u Portugalu: Vozili smo novu Toyotu C-HR, ko kaže da hybridi nisu zabavni?

Početak prodaje nove Toyote C-HR u BiH očekuje se krajem ove, odnosno početkom naredne godine, pročitajte po kojim početnim cijenama

Dž. Burek
14.11.2019 14:52

U okolici Lisabona ovih dana održava se premijera nove Toyote C-HR, koja se predstavlja s dodatnim izborom hibridnog pogona, novim multimedijalnim sistemom i dizajnerskim poboljšanjima već legendarnog izgleda.  

Drugačiji, smjelog izgleda, modernog koncepta, C-HR je daleko od dosadnog automobila, a to je, kažu, najvažnije.

Kako smo čuli na premijeri u Portugalu, prošle godine na tržištu Evropske unije prodato je oko 130.000 primjeraka Toyote C-HR. Od početnih 55 posto, udio prodaje hybrida u ukupnoj prodaji C-HR-a popeo se na 77 posto. Novi model dizajniran je u Evropi, na njemu je 120.000 radnih sati bilo angažirano 200 ljudi. Toyota je u ovaj projekt uložila 50 miliona eura.

Upečatljiv vizuelni identitet

U Toyoti predviđaju da će ukupno 62 posto kupaca kupiti C-HR sa 1,8-litarskim hibridnim sistemom, 33 posto kupaca 2,0-litarski hibrid, a pet posto 1,2-litarski benzinac.

Ono što je ugrađeno u novi C-HR uglavnom nosi gen svih u međuvremenu predstavljenih noviteta iz Toyotine game, pa je tako C-HR sada opremljen svime onime što smo prošle godine vidjeli na novoj Corolli ili novom RAV 4, ali ono najvažnije je – novi potentniji pogon, mnogo više hibridne tehnologije – i još više multimedije.

Nova Toyota C-HR ostala je dosljedna upečatljivom vizuelnom identitetu, a silueta u stilu kupea daje joj hrabar izgled koji se ističe na cesti. Prednji i zadnji kraj doživjeli su detaljne promjene čineći automobil još profinjenijim, dok donji spojler u boji pojačava dinamiku oblika naglašavajući snažni, široki i povišeni stav.

Svjetla su unaprijeđena vrhunskom LED tehnologijom, pri čemu dnevna svjetla i pokazivači smjera stvaraju jedinstveni prednji sklop čineći glatku liniju iznad glavnih svjetala. Straga, novi sklopovi svjetala spojeni su sjajnim crnim spojlerom stvarajući jedinstveni, čisti oblik.

U Portugalu smo testirali motor koji je posebno zanimljiv za bh. tržište. To je poboljšani, učinkovitiji 1,8-litarski hibridni sistem (122 KS) s unaprijeđenim ekoperformansama i novim, jačim litijumskim baterijama. Njegova emisija CO2 iznosi 86 g/km po NEDC standardu, odnosno 109 g/km po WLTP standardu.

Nova Toyota C-HR  ponosi se uvođenjem 2,0-litarskog pogonskog sklopa Hybrid Dynamic Force. Stvarajući 184 KS, ovaj sistem istovremeno omogućava naglašene vozne performanse uz veliku učinkovitost.

Nova multimedija

Dinamičke dorade uključuju izmjene konstrukcije ovjesa kojom je poboljšana udobnost u vožnji uz zadržavanje odlične upravljivosti na Toyoti C-HR. Sve izvedbe se odlikuju i smanjenom bukom i vibracijama, pa je komfor u kabini dodatno poboljšan. 

Novi C-HR predstavlja se s novim multimedijalnim sistemom koji unapređuje Toyotinu ponudu povezivanja. Ovaj sistem sada omogućava potpunu integraciju pametnog telefona, a podržava i zadnje verzije Apple Carplay™ i Android Auto™, te skidanje posljednjih verzija karata putem mobilnog telefona.

Što se tiče unutrašnjosti, pri prvom kontaktu s vozilom primijetili smo poboljšane materijale, manje plastike i povratak „dugmića“ na 8-inčnom ekranu osjetljivom na dodir. Upravo to dizajneri su istakli kao poboljšanje na kojem su vrijedno radili.

Da, kako joj i kaže slogan, Toyota C-HR je crossover koji pulsira!

Cijene za bh. tržište

Novi C-HR biti bit će ubrzo predstavljen na tržištu BiH, uz početnu cijenu od 43.600 KM za benzinski agregat, te 47.100 KM za Hybrid 1,8.

Cijena 2,0 Hybrid C-LUB na našem tržištu iznosit će 58.800 KM.

Početak prodaje nove Toyote C-HR u BiH očekuje se krajem ove, odnosno početkom naredne godine.

  •  Toyota C-HR je crossover koji pulsira
    Toyota C-HR je crossover koji pulsira Foto: (Toyota/Avaz)

Komentari

NA VRH