NOVITETI

Zvanično objavili novu perjanicu: ET7 s manjim otporom zraka

Drugi najbolji rezultat za serijske modele

N. Demirović

NIO ET7: Dobra najava

Foto: Agencije


NIO je zvanično najavio buduću ET7 perjanicu, koju će krasiti koeficijent otpora zraka od samo 0,208, što je drugi najbolji rezultat za serijske modele (u rangu s Teslom).

Bolji rezultat je jedino zabilježio Mercedes-Benz EQS 450+ (0,200). Novi Tesla Model S, također, raspolaže koeficijentom otpora zraka od 0,208, dok je EQS 580 4MATIC neznatno iza s 0,209. Lucid Air bilježi koeficijent od 0,21.

NIO je prvobitno očekivao rezultat od 0,23, ali uz 800 CFD simulacija i 120 sati testiranja u zračnom tunelu, rezultat je popravljen. 

Plan dizajna

Tim zadužen za aerodinamiku je bio vrijedno angažiran na planu dizajna i inženjiringa ET7 od samog početka. Bez ugrožavanja ergonomije i komfora, ugao nagiba vjetrobranskog stakla ET7, poluprečnici i uglovi između farova i prednjih krila, „fastbek“ dizajn i zadnji spojler, karakterne linije C stuba, prilazni i odlazni uglovi i točkovi, sve je to optimizirano kako bi se automobil učinio aerodinamičnijim.

U međuvremenu, „Stražarska kula“, senzorska postavka na krovu, s jedne strane omogućava dominantan pregled LiDAR-a i kamera visoke rezolucije od 8 megapiksela, redefinirajući vanjski dizajn u eri autonomne vožnje, dok, s druge strane, također predstavlja veliki izazov za aerodinamičku efikasnost vozila.

Tim se nije štedio u ostvarivanju izvrsnih aerodinamičkih performansi.

Osim toga, sistem aktivnog zatvaranja maske (AGS) i zračno ogibljenje koje je standardno na ET7, uz laku oplatu podvozja, dodatno poboljšavaju aerodinamičke atribute vozila, čineći ga savršenom kombinacijom estetike i aerodinamike.

Pogonski sklop

Upravo je ova oblast jedna od najvažnijih kada je riječ o električnim vozilima, jer direktno utječe na autonomiju.

NIO očekuje da će buduća baterijska opcija od 150 kWh (krajem 2022.) omogućiti domet veći od 1.000 kilometara.

U međuvremenu, pretproizvodni prototipovi su nedavno završili testiranja u Kini.

U ovim testovima inžinjeri su u potpunosti verificirali stabilnost sistema termalnog menadžmenta NIO ET7, performanse pogonskog sklopa i rashladni sistem baterije pri uvjetima ekstremne vrućine i izloženosti suncu.

Tržišno lansiranje NIO ET7 zakazano je za prvi kvartal 2022. u Kini, a moguće je do kraja 2022. i u Evropi, na inicijalnim tržištima poput njemačkog.

Više o:

Auto market NIO
NA VRH

Podijeli članak na