AGRESIVAN IZGLED

Na "Goodwoodu" predstavljen Mercedes AMG C63 E Performance nevjerovatne snage

Performance još uvijek koristi istu kamuflažu koju je Mercedes koristio za AMG GT 63 S E Performance

AMG dostiže izuzetno velike brzine. PRINTSCREEN

M. K.

3.7.2022

Već neko vrijeme viđamo špijunske fotografije nadolazećeg MercedesaAMG-a C63 E Performance. Čini se da je automobil predstavljen na prošlosedmičnom "Goodwood" festivalu brzine.

E Performance još uvijek koristi istu kamuflažu koju je Mercedes koristio za AMG GT 63 S E Performance, ali ona otkriva više od bilo kojeg drugog omota koje smo do sada mogli vidjeti na prototipima. Uz to, ono što je vidljivo je upravo ono što smo očekivali: veći usisnici, šira karoserija, višekraki točkovi koji uokviruju veće kočnice, pravougaoni četverostruki ispušni vrhovi i agresivniji dizajn branika, piše Autoklub "Jutarnjeg".

Međutim, najveća novost kod ovog automobila vijest je koje su se entuzijasti najviše bojali, a to je da je Mercedes izbacio V8 u korist hibridnog turbo četverocilindraša. Kao što je potvrđeno znakom pored automobila, C63 E Performance će proizvoditi nevjerovatnih 680 KS (500 kW) i 750 Nm okretnog momenta, što je 170 KS i 50 Nm okretnog momenta više od 4,0-litrenog biturbo V8 modela C63 S.

Sam izgleda otkriva snagu ovog auta. PRINTSCREEN

476 KS (350 kW) od ukupne snage dolazi iz motora, koji je u suštini modificirana verzija M139 turbopunjenog 2,0-litrenog rednog četverocilindraša koji se nalazi u Mercedesovim modelima 45 S, dok ostalih 204 KS (150 kW) dolazi od elektromotora na zadnjoj osovini.

Četverocilindrični motor teži je 49 kg od starog V8, tako da bi trebao pridonijeti boljem upravljanju automobilom u cjelini, a snagu šalje na sva četiri točka putem automatskog mjenjača s devet stupnjeva prijenosa i Mercedes AMG-ovim 4MATIC+ sustavom pogona na sve točkove.

Činjenica da ovaj novi četverocilindraš stvara istu snagu kao stari V8 veliki je podvig sam po sebi, a kad se u obzir uzme i hibridni sustav, stvarno možemo vidjeti koliko je Mercedes spreman učiniti da pomogne ljudima zaboraviti na ta dodatna četiri cilindra.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.