NIKAD SNAŽNIJI

Model 993R je najnovija kreacija specijalista za Porsche 911

Modificirani Porsche 911 ima povećani obujam motora od 3,8 litre, u odnosu na 3,6 litre

M. K.

Prepoznatljiv izgled legendarnog automobila

Foto: PORSCHE


Porsche 993R je najnovija kreacija kompanije Paul Stephens Autoart koja je započela sa zahtjevom kupca koji je tražio 993 sa svakim segmentom auta poboljšanim za 25 posto.

Projekt je trajao ukupno pet godina te ga je znatno otežala pandemija koronavirusa, a uključuje originalne Porsche Motorsport komponente i dijelove vlastitog dizajna Paula Stephensa, prenosi Autoklub Jutarnjeg.

Modificirani Porsche 911 ima povećani obujam motora od 3,8 litre, u odnosu na 3,6 litre. Najveća snaga doseže brojku od 365 KS (268 kW), što je veliki skok u odnosu na standardnih 275 KS (202 kW), a crveno polje počinje umjesto na 7400/min na 8500/min.

  • Sportske niskoprofilne gume

    Sportske niskoprofilne gume

    Foto: PORSCHE


Motor je spojen s mjenjačem sa šest stepeni prenosa, koji ima laganu spojku i zamašnjak.

Ostale nadogradnje motora uključuju radilicu i ležajeve s 997 GT3-a i klipove s 993 RSR-a. Bregaste osovine dolaze od Paul Stephensa, a imaju čvrste podizače i podesive klackalice iz Porsche Motorsporta.

  • Kontrolna tabla klasičnog izgleda

    Kontrolna tabla klasičnog izgleda

    Foto: PORSCHE


U kabini 993R dobiva integrirani zaštitni kavez i Recaro sjedala od karbonskih vlakana.

Uz to Autoart je uklonio svu nebitnu elektroniku kako bi "smanjio težinu i poboljšao angažman", uključujući električne prozore, radio i klima uređaj. Pretinac za rukavice, ručke na vratima i središnja konzola također su izbačeni.

  • Pojačana mašina 993R

    Pojačana mašina 993R

    Foto: PORSCHE


Uz to, treba navesti kompozitne materijale koji dodatno smanjuju težinu automobila. 993R teži 1200 kilograma, što je manje od osnovne 993 Carrere 2 koja teži 1379 kilograma.

Prema Paulu Stephensu, 993R izražava moto kompanije - "manje je više". Tuner prima upite za 993R i druge Autoartove narudžbe.

NA VRH

Podijeli članak na