PREDSTAVLJAMO

Vozili smo novi Renault Clio: Moderni gradski automobil spreman i za veće izazove

Njegovih 115 konjskih snaga sasvim dobro odgovara na želju vozača

Piše: N. Demirović - I. Kriještorac

12.2.2020

Ako ste nešto "gabaritniji", poput osobe koja je, kao dio tima "Avaza", imala priliku voziti novi Renault Clio, možda vas na prvi pogled može zabrinuti, ali kao u onoj staroj, "prvi pogled zna prevariti". Naprotiv, novi Clio unutar nove platforme nudi više prostora nego ikad prije.  

A kada ste već ušli, smjestili se u duže sjedište nego što je bilo ranije, nećete imati problema ni s dugim nogama. Naići ćete na potpuno novu unutrašnjost, nemjerljivo bolju od četvrte generacije. Materijali izgledaju ljepše, volan je manji, a na njemu je tempomat, ali i niz važnijih tipki.


Uspravni zaslon

Sigurno će vam za oko prvo zapasti uspravni zaslon multimedijskog sistema, najvećeg u klasi, od 9,3 inča (dijagonalno). Ruke će odmah krenuti da iskušaju šta može. Naravno, osjetljiv je na dodir, a grafika je za svaku pohvalu, kao i mogućnost povezivanja na pametne uređaje. Zaboravite na kablove, jer nudi i bežično punjenjenje mobilnog telefona. Priznajemo, svu snagu sistema BOSE nismo iskušali, jer njegovih osam zvučnika u subwoofer već na trećini mogućnosti daje poseban osjećaj. 

Sve govori, moderan gradski automobil, ali daleko od toga da nije spreman za još izazova. Ovaj Clio ima itekako kvalitetna vozna svojstva, udoban je i upravljiv. Stvarno pruža dobar osjećaj tokom vožnje.

Na raspolaganju nam je bio Clio sa 1,5-litrenim turbodizelskim motorom. Njegovih 115 konjskih snaga sasvim dobro odgovara na želju vozača da ubrza čak i kod viših stepena prijenosa, pa i u šestom, maksimalnom. Ručni mjenjač imao je kvalitetnu reakciju pa tako vozilo pravi ubrzanje po želji, ali i daje potrebnu snagu pri usponima.


Prati traku

Neke stari koje nudi, na djelu nismo mogli vidjeti, jer rizik nije baš bio nepohodan, ali Clio pete gereneracije ima čitavu gomilu sigurnosnih sistema kako bi vozač i putnici u njemu bili sigurniji. U slučaju nužde, koči, upozorava na vozila u slijepom uglu, čita prometne znakove, prati traku te se automatski zaustavlja i vozi u slučaju gužve.

Naš testni model bio je opremljen sistemom za pomoć pri parkiranju od 360 stepeni, kao i kamerom od 360 stepeni i zadnjom kamerom. Senzori su pokazali da su spremni na blagovremenu reakciju.

I, ne brinite, na parkingu smo ga teško mogli zamijeniti s drugim vozilom. Boja koja plijeni pažnju, savršeno se uklapa s LED rasvjetom pa se i zbog toga sa pravom može reći da novi Clio posjeduje sav potencijal da nastavi tamo gdje su stali prethodnici. Moderan izgled i još jedan veliki iskorak naprijed za Renaultov popularni model.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.