BORILAČKI SPORTOVI

Damir Beljo: Učinit ću sve da se zastava BiH zavijori u Las Vegasu!

DNEVNIK Evropski bokserski šampion u WBO verziji

Damir Beljo

25.10.2015

Subota, 17. oktobar

Langete na prstima

Nakon velike pobjede nad Nijemcem Mohamadom Rasulijem u Širokom nije bilo spavanja poslije meča, jer dugo sam čekao da sve završimo s doping-kontrolom. Kad smo to završili, doktor mi je stavio langete na prste obje ruke i prijatelj me je odvezao do žene i obitelji koji su čekali kući. Poslije sam otišao u noćni klub „Art“, gdje su slavili moji prijatelji.
Ujutro sam s Daliborom Banom, menadžerom BB Boxing Promotionsa za Sarajevo, otišao na Bjelašnicu na pressicu, gdje me pozvao prijatelj Mensur Peljto. Popodne smo proveli u Sarajevu i posjetio divne ljude u “Dnevnom avazu” te gostovao u jednoj emisiji i dao više intervjua...

Navečer sam bio na svadbi dugogodišnjeg kolege iz reprezentacije Džemala Fetahovića.

Nedjelja, 18. oktobar

Podrška trudne supruge

Probudio sam se rano, pomolio se Bogu. Mobitel je pun poruka podrške. Popodne sam proveo sa svojim bližnjima, a u 18 sati otišao u crkvu na nedjeljnu misu. Navečer sam otišao s društvom i protivnikom na piće, razmijenili smo brojeve i mogu samo reći riječi hvale za velikog borca. Jedva sam čekao doći kući i leći pored svoje trudne supruge, koja mi je također velika podrška. Zajedno smo se pomolili.

Ponedjeljak, 19. oktobar

Zahvala Bogu

Rano sam ustao, pomolio se i krenuo s obavljanjem obaveza, većinom s novinarima. Gdje god sam se pojavio, naišao bih na pozitivne reakcije ljudi, što mi je, naravno, godilo. Gostovao sam u nekoliko emisija i predvečer došao kod roditelja i brata da ih vidim.

Navečer sam otišao do supruge i ponovio ono što radimo svaku večer, zajednička molitva i zahvala Bogu!

Utorak, 20. oktobar

Putovanje za Zagreb

Ustajanje, molitva i brzinski doručak i gostovanje u radijskoj emisiji. Već od samog jutra sam počeo prikupljati papire koji mi trebaju da predam za razgovor za vizu za Ameriku.

Toliko sam želio posjetiti svog psa, koji je već mjesec i po na dresuri i nikako ga nisam vidio. No, nažalost, nisam stigao, jer sam popodne morao na put za Zagreb.

Pozdravio sam se s dragim ljudima i u 19 sati krenuo prema Zagrebu, jer sam planirao odmah za Ameriku po dobivanju vize da tražim svoju priliku za svjetski naslov u WBO konferenciji, koja će se održati od 26. do 31. oktobra u Orlandu.

Stigao samo oko ponoći u Zagreb, umoran jedva sam čekao da legnem i preko vibera sam samo uspio javiti supruzi da sam stigao u Hrvatsku.

Srijeda, 21. oktobar

Susret s prijateljima

Nakon što sam ustao i pomolio se, prijatelj me je odveo u Američku ambasadu na razgovor, koji je, hvala Bogu, protekao dobro i, što je najvažnije, viza je odobrena..

Iskoristio sam priliku da se vidim s prijateljima iz Zagreba i da obavim intervju za jedan list.

Došli smo kući i pogledali malo utakmicu Lige prvaka između Dinama i Olimpijakosa i, po običaju, nazvao suprugu.

Četvrtak, 22. oktobar

Bosanci i Hercegovci na FFC-u

Nakon što sam ustao spustio sam se u obližnju trgovinu i donio doručak te se spremio i otišao na aerodrom po prijatelje iz Dizeldorfa koji dolaze u Zagreb na FFC, na kojem će se boriti moj prijatelj i velika nada u MMA Roberto Soldić iz Viteza.

Odveo sam ih do hotela i tu sreo i naše borce iz BiH Dževada Poturka, njegovog brata Dženana, Denisa Marjanovića i ostale koji će također nastupiti na toj reviji. Malo smo pričali i bio sam s njima na službenom vaganju.

Kasnije sam malo odmorio te otišao s prijateljem po Ivana Dijakovića, Roberta Soldića, trenera Šukura, a s njima je bio veoma dobar momak i borac Goran Reljić. Zajedno smo otišli na večeru i piće.

Oni su se kasnije vratili u hotel, a ja otišao u stan od prijatelja i opet, po običaju, nazvao suprugu.

Petak, 23. oktobar

Priprema za Ameriku

Ustajanje, molitva i doručak, lagana kava s prijateljima. Popodne sam preuzeo putovnicu s vizom za Ameriku u Američkoj ambasadi.

Moj kondicijski trener koji je na doktoratu u Sloveniji dolazi u Zagreb i zajedno smo pratili FFC borbe, gdje je bilo zaista mnogo fantastičnih mečeva.

Otišao sam rano u krevet jer ujutro letim s prijateljima u Dizeldorf. U nedjelju s Ivanom Dijakovićem idem za Ameriku na WBO konferenciju! Nadam se da ću dobiti dozvolu da se borim za svjetsku titulu. Želim da se zastava BiH zavijori u Las Vegasu! Učinit ću sve da to ostvarim!

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.