BALKANSKI MENTALITET

Ćevapi s lukom i neizbježna psovka: Urnebesna reklama za patike posvećene Jugoplastici

Klub se zvao Jugoplastika po bivšoj splitskoj fabrici koja je godišnje proizvodila 4,5 miliona sportskih torbi za Adidas

Paško Tomić. Adidas

A. M.

23.11.2020

Kultni proizvođač sportske opreme Adidas prije nekoliko dana je ljubitelje košarke i nostalgičare razveselio svojim novim proizvodom, patikama dizajniranim u čast splitske Jugoplastike.

Ta ekskluzivna serija patika sada je dobila i zaista sjajnu i duhovitu reklamu.

Adidas Forum High slavi, kako se navodi u objavi, nepogrešivu košarkašku kulturu Balkana.

Odlučili su odati počast Jugoplastici kao nosiocu kvaliteta evropske košarke krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina kada su Splićani tri puta zaredom bili prvaci Evrope.


Klub se zvao Jugoplastika po bivšoj splitskoj fabrici koja je godišnje proizvodila 4,5 miliona sportskih torbi za Adidas.

Tog vremena sjeća se Paško Tomić, član trofejne generacije Jugoplastike. Trostruki evropski prvak s “Jugoplajom” sjajno u reklami pokazuje kako se u vremenu stare škole ponašao prvak Evrope s Balkana.

Tako Paško prije treninga pojede veliku porciju ćevapa s lukom i ajvarom, ali na terenu mu to ništa ne smeta (Nema problema).

Kada ipak promaši, slijedi naravno urlanje “U pi*ku materinu!”

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.