NOGOMET

Ovo je proizvod koji 13 miliona Italijana neće kupiti! A da li će ostali?

Avaz.ba

20.9.2017

Voliš ili mrziš Juventus, ravnodušan nisi, to je stav velike većine Italijana.

Zbog toga i "Staru damu", zovu "Vjerenica", jer izaziva osjećanje ljubavi kod mnogih, ali i razdražuje kada je u rukama nekoga drugoga. 

Vjerovatno znate da oko 13 miliona Italijana navija za Juventus, da je to oko trećine, ali i da s obzirom na teror u ovoj deceniji broj njihovih navijača na Apeninima raste.

Kada je marketing, ne samo titule, oni su posljednjih nekoliko godina mnogo ispred drugih, pa nije ni čudo što se klinci opredjeljuju za pobjednika.

E, sad, ima i druga strana medalje.

Ovim ostalima, a njih je ipak više Juve je još antipatičniji, što više pobjeđuju stiču i više neprijatelja.

Na šta je išla jedna kompanija koja proizvodi sredstva za pranje veša. Bilbordi su osvanuli u Napulju, gdje ima veliki broj protivnika "Stare dame", ali prodaju se na cijelom jugu čizme gdje Juventus ima također ogroman broj navijača.

Reklama je jasna, crno - bijeli dres, pri čemu su ove crne pruge mutne i prljave, poruka je "Skida svaku prljavštinu, odnosno izbjeljuje odjeću". 

Aluzija je jasna, neki kažu da je i antireklama reklama, a potparol ove kompanije smatra da će protivnici Juventusa kupovati njihov proizvod, ali i da se Juventini neće ljutiti jer je u pitanju ipak šala.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.