SUPERBOUL

Gledaj i troši: Večeras je američka fešta, od cifara će vam se zavrtjeti u glavi

U Majamiju se sastaju Kanzas i San Franciska

Očekuju se velika uzbuđenja. Ilustracija

Avaz.ba

2.2.2020

U noći s nedjelje na ponedjeljak desit će se druga najgledanija finalna utakmica u nekom sportu nakon finala Svjetskog prvenstva u nogometu - takozvani Superboul.

Američka udruga trgovaca izračunala je da će svaki Amerikanac, uz Superboul, potrošiti 63 dolara i 87 centi na hranu, piće, tehnologiju i sportsku opremu. Čak 48 miliona Amerikanaca naručit će hranu iz restorana za vrijeme utakmice, njih će 12 miliona gledati u kafiću.

Utakmica je to za kojom Amerikanci potpuno polude. Muškarci zbog igre, žene zbog reklama za vrijeme utakmica. Jer, ako niste znali, najbolje reklame vrte se za vrijeme Superbuola. Cijena? Sitnica. Za trideset sekundi reklame morate platiti 5,5 miliona dolara, što je najskuplja tarifa ikad. 

Nekoć davno, za vrijeme prvog Superbowla 1967. godine, trideset sekundi reklama koštalo je mizernih 42.000 dolara. Od 1980. do 1995. godine cijena reklama je porasla pet puta, a 1995. prvi je put prešla granicu od milion dolara. Pet godina kasnije, već je bila dva miliona dolara, pišu 24sata.

Na terenu će se sastati Kanzas siti, koji je jedini Superboul osvojio 1969. i San Francisko 49ersi, koji su čak pet puta osvajali ovaj trofej. Igra se u Majamiju, koji će, tako kažu Amerikanci, od Superboula zaraditi 700 miliona dolara. Sasvim dobro za jednu noć.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.