KAZNE

Zbog novih motora Charles Leclerc starta sa začelja u Kanadi

Još novih elemenata dobio je i Tsunoda – riječ je o spremniku energije i kontrolnoj elektronici

U petak je Ferrari potvrdio da će Leclerc dobiti treću kontrolnu elektroniku. Agencije

Z. K.

18.6.2022

Ferrari je u subotu na VN Kanade odlučio uvesti nove motore za oba svoja vozača što će u slučaju Charlesa Leclerca značiti start sa začelja poretka s Yukijem Tsunodom.

U petak je Ferrari potvrdio da će Leclerc dobiti treću kontrolnu elektroniku što mu je zagarantiralo deset mjesta kazne, ali nisu objavili da će uvesti četvrti turbo koji bi im donio dodatna mjesta kazne.

Ali Ferrari je danas objavio da će Leclerc dobiti nekoliko novih komponenti, uključujući četvrti motor, turbo, MGU-H i MGU-K dok će treći motor dobiti i Sainz.

Sainzu to neće donijeti kaznu jer treći motor i dalje ulazi u dopuštenu alokaciju tokom sezone, a Leclerc je dobio i novi ispušni ustav, peti ove sezone od dopuštenih osam.


Još novih elemenata dobio je i Tsunoda – riječ je o spremniku energije i kontrolnoj elektronici.

Vozači na raspolaganju imaju 3 ICE, 3 TC, 3 MGU-H, 3 MGU-K, 2 ES, 2 CE i 8 EX tokom F1 sezone 2022.

Ukoliko broj utrka F1 prvenstva 2022. padne na 19 ili manje, broj dopuštenih MGU-K jedinica smanjuje se na 2.

U slučaju da vozač koristi veći broj bilo kojega od elemenata dobit će 10 mjesta kazne na startu utrke na kojoj je korišten prvi dodatni element, a za svaki idući prekomjerni element toga tipa vozač će dobiti 5 mjesta kazne.

Ukoliko broj kaznenih mjesta dobivenih na ovaj način bude veći od 15 vozač mora startati s posljednjega mjesta.

Smatra se da je vozač koristio bilo koji od sedam elemenata pogonskih jedinica kad transponder na bolidu pokaže da je napustio stazu boksa.

Tokom trkaćega vikenda, ukoliko vozač uvede više od jednoga primjerka istoga elementa pogonske jedinice koji dovede do kazne, samo posljednji element smije se koristiti na idućim utrkama bez dobivanja kazni.

Ukoliko je vozač zamijenjen drugim vozačem tokom prvenstva, novi vozač naslijedit će njegovu alokaciju elemenata pogonske jedinice.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.