VRH LEDENOG BRIJEGA

Društvene mreže u 2023. godini: Osvrt na najpopularnije platforme u prvih šest mjeseci

Društvene mreže nastavljaju oblikovati način na koji komuniciramo, dijelimo informacije i izražavamo sebe

Društvene mreže i dalje igraju ključnu ulogu u povezivanju ljudi širom svijeta. Facebook

1.8.2023

U prvih šest mjeseci 2023. godine, društvene mreže i dalje igraju ključnu ulogu u povezivanju ljudi širom svijeta. S rastućom globalnom prisutnošću interneta i širenjem mobilnih uređaja, društvene mreže postaju sve više popularne i utjecajne. U nastavku ćemo istražiti nekoliko najpopularnijih društvenih mreža koje dominiraju u prvom polugodištu 2023. godine.

Facebook

Iako je osnovan još 2004. godine, Facebook i dalje ostaje vodeća društvena mreža s impresivnim brojem korisnika koji premašuje 3 milijarde. U 2023. godini, Facebook je proširio svoj ekosistem uključujući i WhatsApp i Instagram, čime je dodatno ojačao svoju poziciju kao vodeću platformu za dijeljenje sadržaja, komunikaciju i umrežavanje.

YouTube

Ova video platforma nastavlja doživljavati značajan rast popularnosti. Sve više korisnika okreće se YouTubeu za zabavu, obrazovanje i kreiranje sadržaja. Ljubitelji video sadržaja, influenseri i brendovi sve više koriste YouTube kako bi dosegnuli široku publiku i izgradili svoje zajednice.

Instagram

Poznat po svojoj vizualnoj orijentaciji, Instagram je i dalje omiljen među mlađom publikom. Njegove Stories, Reels i IGTV značajke nastavljaju privlačiti kreatore sadržaja i brendove, pružajući im mogućnost da se kreativno izraze i dosegnu milione korisnika.

Twitter

Twitter ostaje go-to platforma za trenutne vijesti i razgovore. Sa svojim ograničenjem na 280 znakova po poruci, Twitter potiče brze i kratke izraze, što ga čini idealnim mjestom za diskusije o najnovijim događajima, trendovima i interesima.

TikTok

Ova platforma za kratke videozapise doživljava eksplozivni rast u prvih šest mjeseci 2023. godine. TikTok je postao fenomen među mlađom publikom i kreativcima, omogućavajući im da izraze svoje talente, stvaraju viralne izazove i brzo steknu popularnost.

LinkedIn

LinkedIn ostaje neprikosnoven kao društvena mreža poslovne profesije. Ova platforma fokusira se na profesionalno umrežavanje, pružajući korisnicima mogućnost povezivanja s kolegama, pronalaženje poslova i razvijanje svoje karijere.

Snapchat

Iako je izvorno poznat po slanju brisanih fotografija i videa, Snapchat je evoluirao u raznoliku platformu za interaktivne sadržaje i oglašavanje. Njegovi filteri, lensi i AR mogućnosti privlače kreatore i korisnike koji žele izraziti svoju kreativnost na inovativan način.

Pinterest

Pinterest ostaje popularan među korisnicima koji traže inspiraciju za projekte, uređenje doma, kulinarstvo i još mnogo toga. Njegov vizualni sadržaj i organizacija pločica omogućuju korisnicima jednostavno pohranjivanje i dijeljenje svojih ideja.

Ove društvene mreže predstavljaju samo vrh ledenog brijega kada je riječ o globalnom krajoliku društvenih mreža u prvih šest mjeseci 2023. godine. Društvene mreže nastavljaju oblikovati način na koji komuniciramo, dijelimo informacije i izražavamo sebe, a njihova popularnost i utjecaj nastavit će rasti kako tehnologija bude napredovala.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.