ZAGREB

Stigao Jeep Compass s mild hibridnim pogonom

Novi model Compass debituje s naprednim hibridnim sustavom s novim 4-cilindarskim 1,5-litrenim turbo benzinskim motorom

Moćna mašina novog Jeepa. Jeep Compass e-hybrid

M. K.

19.6.2022

Auto gigant Jeep je u Zagrebu predstavio novi tehnološki pomak po pitanju pogona kod modela Compass i Renegade.

Sada su poznate i cijene, a model je upravo krenuo na domaćem tržištu u prodaju, piše autoklub Jutarnjih.

Podsjetimo, redizajn Jeepa Compass od početka ove godine ponudio je diskretno uljepšavanje, ali kompaktni SUV s italijanskim pasošem dobio je i sve potrebno za nastavak uspješne tržišne priče te ostaje aktuelan u enormnoj konkurenciji. Uz sitno ušminkavanje prednje maske i svjetala koja sad serijski stižu s diodama, temeljito je bila digitaliziran i kokpit.

Novi model Compass debituje s naprednim hibridnim sustavom s novim 4-cilindarskim 1,5-litrenim turbo benzinskim motorom, iz porodice Global Small Engine, koji isporučuje 130 KS i 240 Nm najvećeg okretnog momenta, s novim 7-stepenskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.


Jeep predstavlja novi model. Jeep Compass e-hybrid

Pogonski sustav uključuje ugrađeni električni motor od 48 volti i 15 kW (20 KS) koji isporučuje 55 Nm okretnog momenta, što je ekvivalentno 135 Nm na ulaznoj razini mjenjača, koji može pokretati točkove čak i kada je motor s unutarnjim izgaranjem isključen.

Nove verzije nude do 15 posto nižu potrošnju i emisiju CO2 od prethodnih benzinskih modela. Zahvaljujući novoj hibridnoj tehnologiji, modeli Jeep Renegade i Compass e-Hybrid nude novu alternativu u segmentu pogona na dva točka.

Kupci mogu zadržati svoje vozačke navike netaknutima i uživati ​u autentičnom iskustvu hibridne vožnje, s potpuno električnim pogonom dostupnim pri pokretanju, kada putuju malim brzinama, krstarenju i pri parkiranju.

Karakteristike novog hibrida. Jeep Compass e-hybrid

Jeepov "drugačiji" mild hibridni sustav od 48V automobilu, dakle, omogućava i vožnju isključivo na električni pogon kao i kod klasičnih hibrida. Baterija se pritom puni pomoću regenerativnog kočenja na jednak način, a doseg električne vožnje iznosi nekoliko kilometara, uglavnom do 15 km/h što je korisno u gradskoj vožnji jer vozi bez emisija.

Iz Jeepa navode kako je motor 'dizajniran tako da najbolje odgovara hibridnoj upotrebi', jer radi na Millerovom ciklusu, nudi visoki omjer kompresije od 12,5:1 i ima visokotlačni sistem izravnog ubrizgavanja koji radi do 350 bara. Motor je također opremljen generatorom remenskog pokretača koji 'jamči brze i tihe prijelaze prilikom ponovnog pokretanja'.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.