KAMPANJA

''Gillette'' reklamom razbjesnio gomilu muškaraca

Kratki film koji poručuje: "Mi vjerujemo u ono najbolje u muškarcima"

Mnogi muškarci sada prijete da više neće koristiti "Gilletteove" proizvode. Printscreen: YouTube

Index.hr

15.1.2019

Muškarci na društvenim mrežama prijete bojkotom "Gilletteu" zbog njihove najnovije kampanje inspirirane #MeToo pokretom, čiji je cilj okončati "toksičnu muževnost".

"Gillette" se u novoj kampanji dotaknuo seksizma, seksualnog uznemiravanja i maltretiranja te stavio odgovornost za promjenu na muškarce. Međutim, mnogi kritičari kampanje, među kojima su se našli i neki poznati poput voditelja Pirsa Morgana (Piersa), sada prijete da više neće koristiti "Gilletteove" proizvode "jer su uvrijedili svoju korisničku bazu". 

Kampanja se vrti oko kratkog filma koji poručuje: "Mi vjerujemo u ono najbolje u muškarcima."

Dakle, tek smo ušli u 2019. godinu, a kompanija je već počela gurati seksizam prema muškarcima. "Gillette" je postala ljevičarska kompanija puna predrasuda koja svoje korisnike naziva seksistima - komentirao je jedan tviteraš. 

Voditelj Pirs Morgan je u najgledanijoj britanskoj jutarnjoj emisiji "Good Morning, Britain" izjavio da više neće koristiti proizvode "Gillettea", a njegov istup potaknuo je i mnoge na društvenim mrežama da se odluče na isto.

"Neću više koristiti vaše proizvode", "Nisam loša osoba zato što sam muškarac", bili su samo neki od komentara koji su preplavili društvene mreže. 

Ipak, bilo je i onih koji su stali u odbranu kampanje. 

"Ovo nije antimuška kampanja, već kampanja koja poziva na to da poštujemo jedni druge", "Vaši komentari pokazuju da je ovakva kampanja potrebna", tvrde oni koji brane kampanju.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.