NOVITETI

Audi SQ2: Mali SUV visokih performansi

Pogon na sva četiri točka izveden je preko DSG mjenjača sa 7 stepeni prijenosa i sistema Quattro

Maksimalna brzina ograničena na 250 km/h

Avaz.ba

18.12.2018

Novi Audi SQ2 od sada je dostupan za narudžbe u Evropi. Njemački proizvođač automobila objavio je sve tehničke detalje koji potvrđuju da se radi o kompaktnom vozilu visokih performansi. 

Otvaranjem knjige narudžbi nema više dilema - jasno je da se radi o malom SUV vozilu sa pravim sportskim performansama. A njih prvenstveno osigurava 2.0 litreni TFSI motor sa 300 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 400 Nm dostupnog u rasponu 2.000 – 5.200 obr/min.  

Pravi katapult  

Pogon na sva četiri točka izveden je preko DSG mjenjača sa 7 stepeni prijenosa i sistema Quattro. To omogućava maksimalno korištenje svih potencijala motora, što na kraju potvrđuje i podatak o ubrzanju - od 0 do 100 km/h za 4,8 s. U pravu su oni koji kažu da se zapravo radi o katapultu. 

Maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h. U slučaju suhe podloge, moguće je slanje 100 posto obrtnog momenta na zadnji par točkova, što je recept za prave sportske užitke. S obzirom na to da se svi Audijevi „S“ modeli od standardnih razlikuju nizom stilskih detalja, ni SQ2 nije izuzetak.  

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+2

Sportski karakter otkriva masivna maska motora sa osam vertikalnih linija, a tu su i agresivno dizajnirani odbojnici, ogromni usisnici zraka, izraženi pragovi, krovni spojler i zadnji difuzor, čija uloga nije samo estetska. Ali, to nije sve, s obzirom na to da je Audi pripremio još jedan vanjski paket sa sjajnocrnim elementima. Ta opcija podrazumijeva posebno oblikovan krovni spojler i adekvatne „Quattro“ natpise na bočnim stranicama.

Kao standardna oprema dolaze aluminijski naplaci od 18 inča sa gumama 235/45, dok su gume sa za broj većim felgama 235/40 R19. Recimo da je karoserija, u odnosu na standardnu, niža za 2 cm te da vozač na raspolaganju ima adaptivni ovjes s nekoliko programa rada.  

Digitalno doba  

Očekivano, unutrašnjost je izvedena po zakonima novog digitalnog doba. Ispred vozača se nalazi digitalna instrument-tabla dijagonale 12,3 inča. Više nije nikakva novost ako kažemo da prikaze na instrument-tabli određuje vozač.

Centralnim dijelom kokpita dominira 8,3 inčni kolor ekran osjetljiv na dodir. Za što bolje korištenje multimedije, instalirani su sistemi Apple CarPlay i Android Auto, kao i više neizbježni Wi-Fi hotspot, koji svim putnicima omogućava stalnu konekciju na internet.  

Prvi primjerci evropskim će kupcima biti isporučeni početkom naredne godine.

Dvostruki sistem razvoda ventila  

Audi je za poboljšanu verziju 2.0 TFSI benzinca razvio poseban sistem dvostrukog rada ispušnih ventila. Režim rada ovisi o trenutnim obrtajima radilice motora, a sve u cilju zadržavanja optimalnog protoka ispušnih plinova prema turbopunjaču. To je od presudne važnosti prilikom vožnje pri niskim obrtajima kada su turbopunjači bez ovog sistema gotovo beskorisni.

Očekivano, tu je i sistem za gašenje dva od četiri cilindra kada je opterećenje motora konstantno ili minimalno. Uz uštedu na potrošnji goriva, ostvaruje se i manja emisija štetnih plinova u atmosferu. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.