PREMIJERE

Dacia sa novim modelima napravila više koraka naprijed

U novoj generaciji u potpunosti lišeni dizelaša

Dacia: Urađeno dosta toga. Dacia

Piše: N. D.

6.10.2020

Rumunska Dacia održala je online premijeru i otkrila kako izgleda enterijer nove generacije njihovih modela Sandero, Sandero Stepway i Logan. Pokazali su šta se krije u unutrašnjosti modela.

Nova generacija Dacia vozila postavljena je na modernu CMF mehaničku platformu Renault grupacije, što je omogućilo ugradnju novih motora i prijenosnih sistema. Rumuni su značajno unaprijedili i dizajn, kako vanjštine, tako i putničke kabine. Osim toga, otkriveno je i dosta tehničkih podataka.


Skladnija tabla

Sandero posjeduje i šire blatobrane i zakošeniji vjetrobran od prethodnika, dok njegova “kros” varijanta Stepway ima za 41 mm veće odstojanje od tla i, kao i do sada, krovne šine, kao i zaštitne dodatke da donjim dijelovima karoserije, kao zaštitne elemente ispod prednjeg i zadnjeg branika. 

Logan je sada duži, a veliki je iskorak napravljen u unutrašnjosti.  Komandna tabla izgleda skladnije, a čini se da su poboljšani i ergonomija i materijali u kabini. 

Jedno od značajnijih unapređenja je novi multimedijalni sistem s velikim ekranom (u najskupljoj verziji je dijagonale 8 inča), koji se nalazi na vrhu centralne konzole.

Uočljiv je i novi dizajn sjedišta i multifunkcionalnog volana, kao i klasične, analogne instrument-table, a tu su i nove komande digitalne klime. Novi su i otvori za ventilaciju, kao i električna ručna kočnica.

Nova generacija tri Dacia modela donosi i više komfora u kabini, naročito za putnike koji sjede pozadi, time se pohvalio proizvođač.


Velike novine u unurašnjosti. Dacia

Dva benzinca

Novi modeli opciono donose i tempomat, automatsko aktiviranje dugih svjetala, zadnju kameru, prednje i zadnje parking senzore, automatsko aktiviranje brisača, te spomenuti automatski klima-uređaj.

Dacia se u novoj generaciji u potpunosti lišila dizelaša. Motorizacija će se u početku sastojati od dva benzinca i jedne verzije s pogonom na tečni naftni plin. Bazični model će koristiti atmosferski 1.0-litarski SCe 65 sa tri cilindra, uparen sa 5-brzinskim manuelnim mjenjačem.

Osim njega, kupci će moći izabrati i trocilindarski turbo-benzinac TCe 90 (iste zapremine), u paru sa 6-brzinskim manuelnim ili CVT automatskim mjenjačem.

Tu je i 1.0 Eco-G 100 turbo, koji, osim na benzin, može da se kreće i na tečni naftni plin (LPG).

Rumunski proizvođač navodi da je, zahvaljujući novoj CMF mehaničkoj platformi, poboljšana pasivna sigurnost, ali i omogućena ugradnja brojnih savremenih sistema aktivne sigurnosti.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.